Sondag

Forgot about Sunday... ;-)

Pa Sondag traffade jag Laura i Putney pa en kaffe och carrotcake. Det var jattefint vader och jag var pa toppenhumor! Jag hade vaknat pa morgonen och kant att nat var annorlunda, jag insag att den dar tunga klumpen i magen och det morka som omgett mina tankar sa lange var borta. Fantastic!

Resten av dagen tog jag det lugnt med Johanna, vi at god mat och slappade. Kollade pa ett roligt program som heter Come Dine with me dar fem personer alla lagar mat till varandra en kvall var under en vecka. Priset ar £1000. Superenkelt koncept men sa himla underhallande.

Sedan drog vi ivag till Clapham South dar Johanna bor, har skulle jag kunna beratta tva roliga historier om Johanna men jag vet inte om det ar sa populart...haha! Sorry for interna skamt... :-)

Vi at mat igen och kollade pa tva filmer, den forsta var varldens karleksdravel...Dan in real life tror jag den hette. Den andra hette Awake med underbara Hayden Christensen. Mycket mycket bra film!!


Kram Fx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0