Spag Bol.

Igar var jag ledig, det behovde jag efter en jakla massa tjafs och tarar pa jobbet i Onsdags. Allt loste sig till slut till det battre for mig, i.e: mycket hogre lon, men stackars Elinor har samma battle framfor sig...suck.

Igar gjorde jag ingenting...sov lange, drack massor av kaffe och kollade pa skrap TV. Jag lagade en jattegod bolognese till mig och Simon som kom over for att fira min loneforhojning. Vi kollade pa fotboll, at mat och smarrig cheesecake som jag inhandlat. Stackarn var trott efter mycket jobb sa vi lade oss relativt tidigt. Simon vill alltid somna med tv:n pa. Jag tycker att det ar skitstorande for jag kan inte sluta lyssna, dessutom somnar han sa jag far ga och stanga av den...men han ar sa sot sa det ar ok... :-)

Fx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0