Bästa helgen!

Nu är jag tillbaks i Grythyttan efter en superbra helg, bästa på länge faktiskt.

Efter ytterligare en het dag spenderad på stranden i Fredags följde jag med Stina och Magnus hem till dom i Örebro. Janne kom över och vi grillade och drack vin. Maten var så god så jag åt tills jag knappt kunde andas...satt bara och jäste gott sen!

På lördagsmorgonen blev jag hämtad av min vän Lina, vi åkte till Hargebadet som ligger utanför Askersund. Det var en helt underbar dag, hett och inte ett moln på himlen. Stranden var jättefin och helt packad med folk.


Kolla in himlen!

Vi låg och stekte i nästan fyra timmar innan vi motvilligt åkte tillbaks till Örebro för att förbereda inför kvällens galej.

En dusch och ett glas rose´ senare var vi klara att tända grillen. Återigen åt och drack vi gott.




1; Jag och Lina. 2; Janne ser farlig ut. 3; Stina, jag och Lina.
4; Brudarna poserar läckert... 5; Jag dricker Jägermeister.

Lagom runda under fötterna tar vi taxi in till Frimis. Där hade jag verkligen toppenkul tills dom stängde vid två. Vi tog en taxi hem och jag var fyllehungrig och åt väl en halvliter glass och en skål jordnötter innan jag somnade...haha, nyttigt!

Imorse led jag när jag vaknade, det gjorde vi nog alla och ingen pallade att sitta i solen så vi var inne hela dagen.
När jag sedan kom hem till Grythyttan så började det åska och regna kraftigt så då var det skönt att sitta inne. Jag har tillbringat kvällen med att dricka massor av kaffe samt mycket intellektuell läsning i form av kärleksnoveller ur Hemmets Veckotidning...

Hoppas ni har haft det bra också!

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0