Billige Niklas.

I Hällefors finns en "affär" som heter Billige Niklas. Där sälj varor billigt, tex schampoo, choklad, tyg och annat skit. Det är bara öppet på Lordagar och Söndagar och folk vallfärdar dit, så även min mor.

Idag åkte vi dit en sväng och handlade en massa onödigt krafs till lågpris. Jag fick med mig en deodorant, hudcreme, scrubhandskar och vit toblerone. Ja, inte helt fel egentligen.

Vi passade på att hämta pappa på jobbet och åkte hem och åt tårta som jag hade fixat. Pappa fyllde ju år förra helgen så vi firade honom idag.


Izza hjälper pappa att öppna paket.

Nu har jag klämt i mig två tårtbitar och håller på att storkna så jag ska ta med hunden på en promenad.

Jag har ännu inte hittat nån som kan hänga med ikväll....får se hur det blir.

Imorgon ska jag iallafall träffa Harry, som visst stavar sitt namn Harri, och spela fotboll. Han ringde idag men då hade jag precis duschat och skulle iväg så jag kunde inte.

Vad gör ni idag?

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Elinor

Billige Niklas..hehe:) Ja du idag ska vi pa Drews leaving party. Han ska flytta tillbaks till Australien snart.



Ha det bra. Puss

2008-07-19 @ 19:55:05
URL: http://receptionen.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej!



Du verkar ha det skönt hemma på hotellet;-)! När ska vi ses? Kram

2008-07-20 @ 14:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0