Blomdusch.

Jobbet var som vanligt segt men eftersom jag nu bara har en dag kvar till semestern så överlevde jag. Jag känner mig så produktiv idag, har hunnit med massor och klockan är inte ens nio...

Jag hann handla lite på vägen hem, laga mat, diska, tvätta, duscha blommorna, dammsuga, läsa i min bok, åka till Richmond för att träffa Laura och hämta en resväska jag ska låna, ta mig hem igen och nu bloggar jag! Inte illa på nån timma va?
Nu är jag så trött så jag vet knappt vad jag heter, men jag ska krypa ner i sängen nu och läsa. Imorgon ska jag jogga till jobbet och på kvällen ska jag träna fotboll. Sen måste jag ju packa också. Busy, busy!

Kollade precis in i duschen för att se hur mina blommor har det, jag brukar duscha dom regelbundet istället för att vattna dom. De älskar det, jag lovar!


"Vi mår så bra", sa dom när jag tittade in!

Kram och sov så gott.

Frida x


Kommentarer
Postat av: patte

jag tror dina blommor skulle bli livradda om dom fick se hur min blomma ser ut i sitt nuvariga skick.

2008-07-15 @ 17:15:30
Postat av: Frida

Patte:Den kanske ska komma på bootcamp hos mig när jag kommer tillbaks! Det kostar inte mycket och jag har en ledig plats kvar... :-)

Kram och ses snart!

2008-07-15 @ 23:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0