Bodyshop

Ah idag ar jag hemma sent fran jobbet. Vi var tvugna att stanna pa mote efter jobbet. Sa idag har jag varit dar I 11h! Helt sjukt lange. Jag som redan tycker att jag ar dar alldeles for lange. Jag mailar dig om det i morgon Frida.

 

Idag hade jag en trevlig overaskning nar jag kom till jobbet. Ett paket fran Bodyshop. Jag hade bestallt grejer darifran igar och det kom redan idag! Valdigt snabbt maste jag saga. Det har bestallde jag:

 

Jag fick dessutom en present pa kopet. En flaska "Peppermint reviving leg gel". Jag vet inte riktigt vad det ar men det ska tydligen "lugna" benen nar man har trotta ben. Mina ben luktar som tandkram efterat I alla fall.

E x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0