Brudarna!

Igår kväll kom mina kära gamla vänner hem och hälsade på från Örebro. Jag skulle egentligen ha varit hos Tina klockan åtta, men blev försenad då jag hamnade på balkongen hos de andra och drack busgrogg och åt pistagenötter. Vi tjejer gjorde oss klara för att gå till Stallet och möta upp Tina & co och passade på att posera läckert inför kameran...eller?



1: Janne och Magnus dricker "Riga balsam" som pappa skickade med till dom.
2: Tre läckra damer, jag, Ella och Stina.

Vi hade en jättetrevlig kväll med många gamla ansikten från "den gamla goda tiden". Vi gick hem strax efter ett och åt ost och kex innan jag cyklade hem och somnade på en gång.

Imorse var det uppställning 08.30 för powerwalk. Vi såg faktiskt en huggorm.

Sen bar det av till stranden med gänget. Vilken dag! Strålande sol och ganska varmt i vattnet. Vi låg där i nästan sex timmar och stekte. Underbart!



1: Ebbe lekte med sitt Barbie ägg han hade köpt. ;-)
2: Jag och Ebbe badar.
3: Familjen Ledin; Magnus, lilla Sigrid och Stina.
4: Jag och Ebbe äter gifflar med Eleonor i bakgrunden.

Nu ska jag duscha, äta och sen gå och kolla på herrlaget när dom spelar träningsmatch. Div 7...kan bli spännande...

Hoppas ni har det lika bra som jag.

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Cilla

NEIJ!! Jag har de INTE lika bra :-(

Gråter av avundsjuka då jag måste stå INNE o jobba i tre dagar till! Min så noga uppjobbade bränna är ett minne blott... buhuuu..

Men på mån ä ja me på banan! Längtar längtar...

2008-07-24 @ 20:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0