God morgon

Antligen lordag! Gud vad harligt. Jag har ganska nyligen vaknat och atit frukost och dricker nu det har framfor datorn:



Ser det inte gott ut..eh? Det ar juice med Spirulina pulver (bla grona alger). Det luktar lite som akvarium om det fast det smakar som vanlig apelsin juice.



Det ar rikgt pa jarn, Beta Carotene och vitamin B12 och ar helt natruligt och inget konstgjort skit. Precis vad jag behover. Jag har kant mig lite trott i veckan sa jag har inhandlat en massa nyttigheter. Nu efter ett par dagar kanner jag mig faktist battre.

Jag vet inte riktigt vad som hander idag annu. Jag fick ett mess i veckan av en kompis hemifran som jag inte har sett pa ar och dar som sa att hon ar i England en vecka och skulle vilja komma och halsa pa mig i London over en dag. Sa jag tror hon kommer idag. Hon har inte sagt vilken tid hon tankte komma. Sa jag far val vanta och se.

Nu ska vi ga till posten och hamta ut ett brev och vaxla in vara Euros som vi fick over fran Spanien resan.

Trevlig lordag.

Puss E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste lära mig lite om nyggigheter ... (nu ska jag dricka vin) nyttigt? inte så va... :) trevlig kväll! puss lillkuss

2008-07-26 @ 19:06:46
URL: http://intofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0