Grythyttan

Hej på er!

Nu har jag sovit första natten på semestern hemma hos mamma och pappa. Jag sov som en stock i nästan tio timmar.

Flygresan gick jättebra, sol hela vägen och inga gupp. I like.

Såhär fint var det hela vägen.

Det var väldigt skönt att inte flyga sådär galet tidigt på morgonen som vi annars alltid gör. Jag blev hämtad av mamma och min faster och det var härligt att se dom stå där och vänta.

Det är ganska kyligt ute och nu precis började det ösregna...ojoj. Men det gör inte så mycket för jag har ju trots allt semester! Mamma var nyss ute och vattnade blommorna vilket kändes aningen onödigt..




Imorse var jag ute och joggade med vår hund Izza. Lata hundjäkeln hängde efter mig i kopplet så jag fick mer eller mindre dra henne runt..jag var måttligt road. Hon med tror jag..

När jag kom hem hade min faster och mamma lagat brunch med äggröra och annat smaskigt. Mums. Tyvärr kunde vi inte sitta ute på baksidan för det var lite för ruggigt.



Nu ska jag gå och borsta tänderna och göra mig klar för att åka och hämta pappa från jobbet i Hällefors.

Vi hörs.

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0