Halloj.

Ja, inte var det igår jag bloggade sist. Jag skyller det på två saker: Jobbet och vår internetuppkoppling hemma. Det sistnamnda är numera fixat så nu kan jag blogga på! Wohoo!

Fredagskvällen tillbringades hemma i soffan med en bra bok (Sjöjungfrun av Camilla Läckberg) och god mat och lite godis. Inte helt fel då regnet har fullkomligt hällt ner. Egentligen skulle jag på drink med Johanna, men pallade inte.

Nu sitter jag i sängen och har precis färgat håret och ögonbrynen och väntar på att det ska sköljas ur.

Imorgon ska jag upp och jogga en runda, sen ska jag, Elinor och Patrik på Science Museum. Det ska bli riktigt kul.

På kvällen ska jag till Richmond och träffa Laura på en drink. Ska försöka ta kort så ni får se hur kvällen var.

På Söndag ska jag träffa vår kompis Astrid på frukost i High Street Ken (ska du med Elli?), sen ska jag träna fotboll innan det blir middag hos Johanna och Maria. Fullt upp kan man säga!

På Onsdag bär det av till Sverige i nästan tre veckor! Jag längtar så jag kan dö. Tror jag är inne i nån form av livskris så det ska bli skönt att ta det lugnt och tänka efter på stora beslut som skall tas... Ibland är det jobbigt att bli vuxen!

Oj, nu måste håret skoljas ur...

Kram på er och tack för att ni har hängt kvar!

Sov gott.

Frida x

Kommentarer
Postat av: Mia

HEJ!

Va kul att du kommer hem, jag är ledig så nu måste vi sammanstråla! Kanske en glass på Neerings? KRAM

2008-07-14 @ 07:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0