Jag har slutat..

..pa gymet. Jag har har kanske 2 veckor kvar pa mitt gym membership och det kanns faktist som en lattnad att inte langre behova ga dit. Jag har gatt pa samma stalle nu i ett ar och jag borjar bli riktigt trott pa det. Jag kanske kommer sakna det sen nar jag borjar uni till hosten igen. Men som det kanns just nu har jag helt enkelt inte tid att ga dit. Jag ska nu forsoka borja jogga hem fran jobbet pa kvallarna i stallet. Som Frida gor fast hem i stallet for till jobbet. Jag gjorde det bade igar kvall och ikvall och det kandes jatte bra. Jag springer inte hela tiden utan jag saktar ner och gar lite i mellan. Det ar mycket lattare att jogga nar man vet att man ar pavag nanstans. Speciellt nar man ar pavag hem. Man vill ju inget annat an att komma hem sa fort som mojligt efter jobbet. Jag kommer hem tidigare an vanligt pa kvallarna och jag har dessutom redan gjort min traning nar jag kommer hem. Timesaver!


Det var jatte fint vader idag nar jag jogga hem.

Snart: Smallville pa teve!

Puss E

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad duktig du är! Visst är det skönt?! Och som sagt, man är ju på väg nånstans så det är mycket enklare då.

Kram

2008-07-16 @ 00:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0