Kingston

Idag har vi varit i Kingston (ligger i utkanten av sydvastra London) och handlat lite. Vi stanna inte sa lange for det var sa mycket folk ute. Som det brukar vara en solig lordag. Det var forsta gangen jag var dar och jag gillade det. Mysigt med manga affarer.
Bade jag och Neal letade efter klader till jobbet. Kontors klader. Vi hitta bada lite pa H&M. Sen akte vi hem och at taco paj.



Nu ska vi snart ivag ut. Vi ska till nan bar i London bridge tror jag. Vi ska pa Neals kompis leaving party. Han ska snart flytta hem till Australien sa ikvall ska vi dit och saga hejda. Neal kanner sig ganska sliten idag efter att ha varit ute med sitt rugby lag igar sa det blir nog en lugn kvall i kvall skulle jag tro:)

Kram E

Kommentarer
Postat av: Zandra

H&M är en bra affär, där man alltid hittar kontorskläder ;P haha .... har du fått mitt mail?

2008-07-20 @ 10:49:23
URL: http://intofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0