Lata dagar.

Idag har det varit en ganska lat och skön dag. Efter maten läste jag tidningen, sen gick jag och mamma på promenad. Izza jagade en ekorre och jag låg som ett sträck efter i kopplet... På vägen hann vi träffa halva fotbollslaget nästan så vi pratade fotboll en stund. En av killarna, Harry, skulle ringa imorgon för han ville att vi skulle träffas på fotbollsplanen och "skjuta lite". Bra för mig med lite träning.

Pappa hade beställt biljetter till ÖSK-Hammarby den 28 juli i Örebro, det ser jag fram emot.

Nu ska jag ta på mig chipskostymen (träningsoverall) och lägga mig i soffan och läsa. Imorgon funderar jag på att gå till den lokala "puben", Stallet som den heter, på en drink. Men jag måste ragga sällskap...hmm...det får jag fixa imorgon.

Nån som ska med kanske...?

Kram Frida.

Kommentarer
Postat av: Cilla

ÅÅÅH... håller på att krypa ur skinnet av hemlängtan!!!

Hade jag vart hemma hade jag utan tvekan hakat på stallet! Får gö de nästnästa vecka... längtar.

Kram

2008-07-18 @ 22:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0