Live från Linnskällvägen 9.

Nu har det snart gått ännu en dag och vad har man gjort...inget! Tänk att det är så svårt att koppla av, men det tar väl nån dag att komma in i byns tempo.

Vi sa iallafall hej då till min faster Siw och hennes gubbe Curt.

Hej då!

Mamma och jag var i Hällefors, jag passade på att gå in på lokala klädbutiken, Thomas Kläder, och köpa mig ett nytt vitt linne. Sen hämtade vi pappa från jobbet.

Väl hemma blev det mat, jag hade beställt fiskgratäng och vad tror ni vi fick? Jo sjalvklart blev det som jag ville! Det är därför som det kallas för hotellet! (Bara när jag är hemma tydligen).

Här sitter lilla familjen redo för mat. Mamma, Izza och pappa.

I vår familj äts det inte både lunch och middag utan nånting mittemellan vid fyratiden, men det är ganska skönt för man går ju upp lite senare och äter frukost när man bor på hotell... haha.

Nu ska jag läsa en stund.

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0