Live från soffan.

Eftersom det bara öser ner regn konstant och åskar ganska hårt mer eller mindre hela tiden här så får man sitta inne och roa sig så gott det går. Jag har läst ut Tyskungen och måste verkligen rekommendera den. Otroligt bra. Alla Camilla Läckbergs böcker är kanon. Nu ska jag börja läsa Det ska bli ett sant nöje att döda dig av Magdalena Graaf.
Jag passade på att ta Izza på en promenad när jag såg en lucka i regnet, mamma skulle med men vände på trappen eftersom det började regna direkt vi kom utanför dörren.

Nu har vi precis kollat på film, jag, mamma och livsnjutaren Izza. Jag vet att det blir mycket tjat om henne men titta på henne....hon är ju så vacker!


Här ligger hon bra...jag kan dock inte röra mig.

Nu ska jag borsta tänderna, imorgon blir det jogging på morgonen!

Kram och godnatt.

Frida x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0