London hetta

Idag provade jag att springa hem i mina nya trainers. Det gick ganska bra. Det kanns helt okej i benen just nu. Men jag far vanta och se hur det kanns senare i veckan efter att jag har sprungit nagra ganger. Hettan gjorde det svart att springa dock. Precis som hemma i Sverige ar det varmebolja har i London just nu. Puh.. Jag marker inte av det sa mycket under dagarna eftersom jag sitter inne pa ett kontor med ac. Men det ar svart att sova pa natterna.




Vi var som sagt och grilla igar. Det var trevligt. Jag tog inga kort for jag orkade helt enkelt inte. Jag grillade quorn korvar och majs kolvar och dom andra vanliga korvar och hamburgare. Enkelt och gott. Grillat..mm.

Nu ska jag snart sova.

Godnatt.

E x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0