Måndag

Inatt vaknade jag flera gånger, två gånger av mardrömmar (usch), en gång för att gå på toaletten och en gång av åskan. Fy vilket oväder det var, riktiga smällar var det. Till och med Izza som är mer eller mindre döv, vaknade av det. Hon är ganska åskrädd och på grund av det, tror jag, har hon hängt efter mig som en svans hela dagen. Vart jag än går så är hon där. Kan bli lite jobbigt.

Imorse gick vi iallafall på långpromenad, sen joggade jag en runda, igen hade vi tur som slapp regnet. Tydligen ska det bli bättre imorgon och sen ska det bli riktigt varmt ett tag, jag hoppas det för jag vill sola och bada!

Nu ska vi dricka kaffe, sen ska vi åka och kolla där tromben drog fram igår...Bilder kommer.

Kram Frida x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0