Packad.

Efter ett supersvettigt fotbollspass på nästan två timmar (det blev så hett ute helt plötsligt), och 4km promenad hem kom jag tillbaks ganska sent och bara däckade i soffan. Beth hade lagat supergod Thai soppa som jag fick serverad men lyckades tugga på en chili så det kändes som om min mun brann...usch. Men annars var det gott. Tror den heter Tom Yum eller liknande...

Jag kom på att det kanske vore en bra ide att börja packa, så nu är det nästan färdigt. Tänkte ta en snabbdusch nu, sen hoppa i säng och gå upp lite tidigare imorgon bitti för att packa det sista. Jag åker inte så där megatidigt som jag brukar utan flyget går vid 11.30 vilket känns skönt. Mamma och min faster Siw kommer och hämtar mig! I can't wait!

Nu ni kära läsare ska jag göra mig klar för sängen. Nästa gång jag bloggar blir det från Grythyttan!

Det ska bli så kul att få träffa er alla, Mamma, Pappa, Izza, Siw, Curt, brorsan, Pia, Mia, Lina, Cilla, Stina, Ella, Janne och alla er andra som jag glömt (förlåt)! Jag längtar!

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0