Slut i kroppen.

Nu är jag helt slut som...fotbollsspelare. Shit vad kul det var men jobbigt. Tydligen så ska de börja "på allvar" med träningen nästa vecka, och då får ingen annan vara med som inte spelar i laget så det var min första och sista träning. Det var lite trist, men jag får väl underhålla mig på annat sätt. Jag gjorde iallafall ett mål och mitt lag vann, trots att vi var en mindre på planen. Jag spelade på mittfältet och fick verkligen känna att jag levde...

Det var så roligt att se vilka som var med, för de flesta killarna var ju såna som var småkillar när jag gick på gymnasiet men som nu har växt upp...jobbigt för återigen blir man påmind om sin ålder! Men trots mitt tjat så har jag ingen åldersnoja...bara liiiite!!

Jag har precis ätit lite kvällsmat och nu ska jag hoppa in i duschen.

Sov gott kära ni!

Kram Frida

(Cilla, när kommer du hem? Vår hemtele är visst paj för tillfället men du kan messa mitt vanliga engelska nummer, eller kommentera här på bloggen. Jag längtar iallafall tills vi ses!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0