Söndag och sol!

Wohoo, solen skiner idag, man hade nästan glömt hur den ser ut...

Vilka mongobilder Elinor hade lagt in från museums dagen... Jag ser inte normal ut på en enda! :-)
Vi hade jättekul och det var väldigt intressant, men som vanligt när vi tre gör något tillsammans blir det mest fniss och lek...vi träffas alldeles för sällan alla tre!

Jag åkte till Laura i Richmond igår, glömde ju självklart kameran vilket var synd för vi hade klätt oss så fina! Vi gjorde en rejäl barrunda som trots det slutade strax efter midnatt för då kände vi att vi inte ville dricka mer, plus att jag absolut inte vill vara onykter när jag åker hem om jag ska åka själv. Jag tog bussen med världens längsta omväg men eftersom det var natt så gick det hyfsat fort. Det var iallafall en väldigt lyckad kväll! Thanks Laura.

Nu ska jag plocka lite innan jag ska pallra mig iväg till fotbollsträningen.

Förresten så var det "free travel" på alla bussar igår...jag måste ta reda på varför...

Ha en bra dag!

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0