Söndagsmiddag.

Nu har jag precis kommit hem från middagen hos Maria och Johanna. Jag är helt slut och kommer nog att somna omedelbart när jag lägger ner huvudet på kudden.

Tjejerna bjöd på pastasallad med lax, feta och avokado. Mums! Jag åt massor. Till efterrätt hade jag köpt med Rocky Road minisar som var riktigt smarro. Vi drack te, at godisarna och kollade lite på TV efter middagen, sen var det dags för mig att åka hem. Tiden går fort när man har roligt!


Jag glömde ta kort under middagen, så här får ni se resterna som Maria håller fram...


Två muppar med Oval cricketground i bakgrunden. Deras balkong har utsikt över hela grounden, coolt!


Te och mys i soffan.

Nu ska jag läsa en liiiiten stund i Tyskungen, sen skönhetssömn!

Sov så gott.

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Cilla

Härligt att du e igång o bloggar igen Frida! Saknat läsningen ;-)

Om 2 veckor ses vi i byn. Wihooo!!!

2008-07-14 @ 00:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0