Stallet.

Jag kom iväg till Stallet igår. Först gick jag till Tina och tog ett glas vin, sen begav vi oss till puben. Det var faktiskt lite folk där, några bekanta som man inte sett på ett tag. Jag drack nåt glas vin och hade jattekul. Helt plötsligt var klockan halv två så då gick vi hemåt. Eller gick och gick, jag cyklade. Lite vingligt, men det gick bra.

Imorse väckte far och mor mig strax efter åtta, då skulle vi ut på powerwalk. Hur pigg var jag tror ni? Jag svor en stund tyst för mig själv, men sen hängde jag faktiskt med. Det var riktigt skönt..

Klockan tolv mötte jag upp med Harri och en annan kille för lite fotbollslir. Åskan och regnet hängde i luften och det sista pappa sa innan jag gick var: "Om det börjar åska går du av planen direkt". Direktiv jag har fått sen jag var liten.
Vi hann väl spela i 40 minuter innan första blixten kom, då skojade jag och sa, snart kommer pappa och ropar att jag ska hem...haha. Nej då, istället kom MAMMA I BILEN OCH HÄMTADE MIG!!!! :-) Ja jäklar.


Lugnet före stormen!

Fx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0