Gardagen

Igar var vi pa ett jatte skumt stalle. Men ganska haftigt. Det ar svart att beskriva. Man gick direkt fran tunnelbanan och in i klubben. Forst gick man igenom en stor mork tunnel med sma rum pa sidan med olika konst foremal. Sen var det en massa stora rum. Hela stallet var sa otroligt stort. Dom har olika exhibitions dar varje helg tror jag. Temat for kvallen for flygplan. Det var flygplans delar lite har och dar. Fast det var ett rum en massa megafoner. Hehe.. sa jag vet inte riktigt hur det hanger ihop. Dom kanske har olika teman pa en kvall.

Det var i alla mysigt. Dom hade stora skona fotoljer man satt i. Jag forsokte ta lite bilder men det var svart eftersom det var sa morkt.


1. Megafon. 2. Me. 3. Drewie (han som ska flytta) och Neal. 4. Neal.

5. Pete och Neal. 5. Mjolk bilen..hehe. 5. Marcus och Neal kollar in megafonerna.

Puss E

Kommentarer
Postat av: Frida

Tur att inte jag var där, jag hade väl fått cellskräck..haha.

Ska snart uppdatera om helgen.

Kram kram

2008-07-20 @ 17:38:28
Postat av: Elinor

Alltsa det var ganska stor yta och hogt i tak sa du hade nog klarat dig:)

2008-07-20 @ 19:02:02
URL: http://receptionen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0