Saturday

Nu har jag precis kommit hem efter en hel dag ute. Min kompis, My, kom till London idag. Hon med taget till London Victoria runt 12.30. Vi borjade dagen med en promenad till Hyde Park. Dar at vi lunch pa ett jatte mysigt stalle som ligger precis vid vattnet. Jag sager jamt att jag skulle vilja luncha dar nan dag men det har helt enkelt inte blivit av foran idag. Vi fick basta bordet precis vid vattnet.


Vi bada at goat cheese salad med pesto.


Efter att vi hade atit lunch gick vi en runda runt Hyde Park och sen till Pimlico dar vi gick till Cafe Nero och drack ice latte och snacka en stund. Sen gick vi vidare hem till mig en kortis och sen vidare till varan local pub som ligger precis runt hornet fran varan lagenhet. Sen lite senare pa kvallen kom aven Neal till puben och drack ol med oss.


Det var jatte kul att ses igen. Vi har som sagt inte sett varandra pa jatte lange. Dom flesta av mina kompisar hemifran har flyttat runt en hel del sen gymnasiet sa det har inte blivit av att man hunnit ses sa mycket. My har flyttat runt en del men bor just nu i Kopenhamn och pluggar till lakare och kommer darfor att bo dar ett par ar framover.

E x

Kommentarer
Postat av: zandra

myspysigt det ser ut i london! :) idag var det varmast i örebro i hela sverige, 32.3 grader! tråkigt att man jobbade hade bra pusss

2008-07-27 @ 18:46:58
URL: http://intofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0