Museum dag

Sorry jag har varit jatte dalig pa att blogga pa sista tiden. Jag har helt enkelt inte orkat. Plus att jag har rakat ut for en tjuv som tagit pengar pa mitt ett av mina konton. Sa jag har haft fullt upp med att fixa med det. Usch… sa jobbigt. Jakla tjuvar. Men det kommer nog att ordna sig.


Jaja hur som helst.. idag har vi (jag, Putte och Frida) varit kulturella hela dagen och gatt pa museum. Vi gick forst till Science museum och efter lite kina mat gick vi till Natural History museum som ligger precis brevid.


Jag hade som vanligt kameran med mig och tog en massa bilder. Dom flesta blev ganska suddiga eftersom det ar valdigt morkt darinne och jag vill inte bara ta kort med blixten for jag tycker inte att dom blir lika bra.


Jag ar sa trott just nu att jag inte orkar skriva mer.


Science museum


 

Natural History museum




Vi ses i morgon.

Puss E

Kommentarer
Postat av: patte

mehh. du tar ju bara med muppbilder pa mig!

2008-07-15 @ 17:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0