Vinnare.

Som vanligt i familjen Haraldsson så äts det snabbt...inga krusiduller, vi äter och ska det pratas kan man göra det efteråt om det inte handlar om att berömma den goda rätten som serveras. Vi grillade diverse saker såsom kyckling, lök och halloumi. Supergott! Nu funderar jag på om jag ska äta efterrätt eller inte...

Igår var jag på stranden en stund men det blåste ganska mycket så jag åkte hem och solade i trädgården istället.
Sen bestämde jag med min kompis Jan-Erik att vi skulle ta en glass för han hade vägarna förbi. På Neerings på torget hade halva byn samlats. Vi åt smarrig hemgjord glass.


Han systrar och tillika mina vänner kommer hem ikväll. Jag längtar!

Efter det bar det iväg till Filipstad och till familjen Schönnberg. Vi möttes upp på Munkebergs camping för en omgång minigolf. Det gick väl sådär. Mia vann, sen jag och sist Johan...fast jag tror att han betvivlar resultatet...hur kunde han komma sist?





1: Hela familjen samlad. 2: Vackert runtomkring. 3: Sötnosen Maja.
4: Världens goaste unge, Hugo. 5: Inga kommentarer.

Sedan åkte vi hem till dom och hoppade studsmatta, jäklars vad kul det var! Jag kunde ha hoppat hela kvällen men det gick ju inte för ungarna skulle sova. När de lagt sig så fikade vi och pratade. Både Mia och Johan är människor jag verkligen värdesätter och jag inser hur mycket jag saknar mina vänner här i Sverige!

Idag har jag varit på stranden hela långa dagen, helt underbart har det varit. Jag badade faktiskt, det var riktigt skönt. Sen åkte jag med mamma till systemet. Sen hann jag ju även med att klippa mig.

En annan rolig sak var att det hade ringt till mig igår när jag precis åkt till Mia, det var Harri som berättade att dom i herrlaget hade bestämt att jag visst skulle få vara med och träna! Det tyckte jag var gulligt så jag ska vara med igen på Tisdag. Imorgon har dom match så det ska bli spännande!

Nu ska jag smälta maten, sen ska jag till Tina för lite tjejkväll. Jag har köpt en flaska Prosecco som jag ska njuta av!

Ha en trevlig kväll.

Frida x

Kommentarer
Postat av: Mia

Va snäll du är gumman! Love you!!

2008-07-23 @ 22:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0