Ar ni vidskepliga?

Idag ar ju den for manga fruktade Fredagen den 13. An sa lange har allt gatt bra, peppar peppar.

Igar stadade jag mitt rum, det var dags kan man lugnt saga. Jag hade inte ens packat upp sen Sverige, men jag har inte haft tid (las: prioriterat annat!). Jag var tvungen att rensa ur garderoben for att fa plats med nytt, sa jag packade ihop en hel sopsack med klader jag antingen inte vill ha langre, ar for stora nu, eller for vintriga. Jag var helnojd med resultatet.
Nar Florian kom och tittade in i garderoben sa ha: I thought you said you had sorted out your clothes? Jaja, killar fattar val inget...

Nu ska jag ata frulle!

Kram Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0