B O R I N G !

Just nu sitter jag pa chefens plats eftersom hon ar pa semester. Vi turas om att sitta har eftersom ingen egentligen vill...det ar sa trakigt. Massor av folk, hogljutt och sa far man sitta ensam. Dessutom maste man skota sig eftersom man liksom ar on show har....trist tycker vi.

Elinor och jag filar lite pa en midsommarfest, fast pa Lordagen eftersom vi jobbar hela fredagen. Det vore ju fantastiskt om vi kunde fa fint vader sa man kan vara i parken och ha klanning och krans i haret...men det kanske ar att hoppas pa for mycket...?

Kram Frida x

Kommentarer
Postat av: Elli

Jag ar saaa jakla hungrig! Fan jobbigt att vanta.

2008-06-11 @ 14:35:06
Postat av: Frida

Jag med...det kanns som om jag ska do...

2008-06-11 @ 14:47:31
Postat av: Elinor

Haha..



Det kanns som du overdriver lite. Jag far den kanslan.

2008-06-11 @ 14:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0