Benefit.

Efter lunchen satte sotsuget in sa jag och brudarna gick till affaren. Jag hade bara tagit med mig en tvapundspeng och tankte kopa en glass. Istallet fick jag syn pa tidningsstallet med alla glossy mags, jag som aldrig koper sant dravel blev ju sugen pa alla gratisprylar man far med. Det var vaskor, saronger och bikinisar...och...min passion, lipgloss. I nya numret av Glamour far man med ett lipgloss fran Benefit, endast £2 kostade kalaset, tidning + gloss. Eftersom jag ar Snal-Ivar Flinthjarta sa vill jag ga och kopa en tidning till sa jag kan fa en annan nyans ocksa... hehe...




Jag fick denna fina som heter: "Who are you wearing".  Fina fisken.

Kram Frida x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0