Berlin

Det var fasen vad det ska resas denna sommar. Kul ar det visserligen sa detta skall ej uppfattas som ett klagande!

I September ar det dags for var arliga Berlin-resa med jobbet. Detta ar verkar det dock bli strictly football och ingen shopping tyvarr...kanske bra for mig da jag och Elinor forhoppningsvis kommer ivag pa var arliga shoppingresa till Stockholm som intraffar runt den tiden.

Berlin ar en annan superstad som jag garna tillbringar mer tid i. Sa cool! Bra shopping, haftiga barer och underbar mat! Vad mer kan man onska? Fint vader kanske, men det styr vi ju tyvarr inte over...

Detta kommer att bli en bra sommar, det kanner jag pa mig!

Frida x

Update: Elinor, inget superviktigt, men Ryanair har en deal pa gang just nu, man kan fa gratis resor i Oktober - Januari. Jag kollade lite och vi kanske skulle forsoka bestamma nar vi ska aka for det ar ganska billigt. Man kan boka till midnatt Mandag. Kram

Kommentarer
Postat av: Elli

Kan vi inte ta nåt annat än Sthlm den här ggn? Vore kul att testa nåt nytt:)

2008-06-06 @ 16:44:56
Postat av: Frida

Jovisst, men nu ska ju inte Astrid flytta till Kopenhamn, har du nat annat forslag?

2008-06-06 @ 17:31:58
Postat av: Elinor

Vi kan ju ta Göteborg? I fall vi åker när det fortfarande är varmt. I sånt fall kan vi bo på vandrarhem i stan för typ 200 kr. Ryanairs flygplats ligger typ 30 min med bussen i från stan tror jag. Kollade lite på det innan jag åkte till Sverige. Men vi kanske skulle åka i Okt? Vi kan ju prata om det på måndag.

2008-06-06 @ 17:49:30
Postat av: Frida

Vi kan aka narsom tror jag, bara jag har stalars. Har ju ganska mycket i aug/sept med Polen och Berlin. Sen vill Johanna aka till Kanarieoarna i Okt..hur fan ska jag hinna att jobba ocksa? Men vi kan nog klamma in en helg nanstans. Gotet vore ball med Liseberg...Vi diskuterar pa Mandag. Kram.

(13.30 borjar du pa Mandag eftermiddag)

2008-06-06 @ 18:07:24
Postat av: Elli

Ja jag tror att Götet blir bra. Gött med halvdag:) Ses nästa vecka!

2008-06-06 @ 18:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0