Efter forhandlingar

Efter forhandlingar via email har jag och Frida kommit fran till att vi ar even nar det galler att forstora varandras grejer. I borjan av var vanskap (2004 nan gang) lanade jag en vit kofta av Frida som sedan sag ut som om jag "hade torkat golvet" med den, som Frida beskrev det, efter att jag hade anvant den ett tag.
Sen senare nar vi bodde ihop lanade Frida en svart stickad troja av mig fran FCUK som var i nat fint material (hand tvatt) som hon sedan tvattade i tvattmaskinen och krympte den till en liiiten troja som var lagom stor for Putt putt (min nalle) att ha pa sig. Som han sen faktist  hade pa sig ett tag tillsammans med sin "FCUK" (French Connection) bricka som jag hade flera stycken av hemma da jag jobbade dar. Han har aven haft min "Selfridges bricka" pa sig nar jag jobbade dar och nar jag var yngre och tavlings dansade och han var min maskot brukade jag sy likadana tavlings klader som jag hade till honom. Fast det hade val egentligen inte sa mycker med saken att gora.

Nu ska hon i alla fall fa lana bockerna och hon har lovat att inte misshandla dom denna gang.


E x


Kommentarer
Postat av: Lisa

hej!! Alltså läste att du hade problem med ikonerna när man skriver inlägg. alltså dom där med om man vill ha sned text, eller te texten i mitten, ladda upp bild och allt.. orkar inte med det!! Har du fått hjälp med det ännu?

2008-06-10 @ 14:15:48
URL: http://aboutelisa.blogg.se/
Postat av: Elinor

Lisa: jag forsokte skriva en kommentar i din blogg men den syns inte sa jag vet inte om den kom fram? Om du klickar pa "andra redigerare" som ligger langst ner till hoger pa nar du skriver ett nytt inlagg sa borde ikonerna komma fram igen.

2008-06-10 @ 15:48:28
URL: http://receptionen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0