Family holiday.

Nu borjar det planeras en familjesemester till Gdansk i Augusti. Vi har ju varit dar forut och alla gillade det sa vi ska nog aka dit igen. Det ar svinbilligt att flyga fran Sverige, men mycket dyrare for mig. Mamma sa att hon skulle betala det mesta sa det loser sig nog. Nu maste jag be om ledigt igen bara men det ar nog lugnt, jag ska jobba sa mycket de narmsta veckorna att jag kan ta lite ledigt.

Gdansk ar verkligen en stad utover alla forvantningar. Det ar rent, vackert och billigt. God mat och fina strander. Toppen helt enkelt. Jag kan verkligen rekommendera staden.


Har langs vattnet ligger det pubar och restauranger och aven lite marknaddstand under dagen.
Vi tog en battur ut till havet, jattefint.


Visst ar det vackert!?

Jag ser verkligen fram emot den har resan!

Frida x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0