Gardagen

Ingen av oss tog sarskilt manga bilder igar kvall. Jag tog bara nagra stycken i borjan av kvallen.


Vi borjade kvallen hemma hos Frida med en massa god mat och vin.


Frida hade gjort en jordgubbs tarta till efterratt. Mm...mums var den!


Johanna.

Vi akte sen till Fulham Road och Hollywood Road och provade lite olika barer dar. Senare pa kvallen nar vi var pa vag till sista stallet blev vi stoppade pa vagen av en svensk kille som bjod med oss in pa en bar dar det var privat party. Dom hade bra musik och gratis drinkar sa det var toppen! Dar stannade vi resten av kvallen och dansade loss. Vi skrattade en hel del under kvallen.

I morse nar jag vaknade madde jag inte sa bra. Jag vet inte om jag ens ar helt aterstalld annu. Det blev nog lite for manga drinkar igar kvall..

E x

Kommentarer
Postat av: zandra

haha supar´n, vadå lite för många drinkar!? bit ihop;D haha puss!

2008-06-22 @ 23:08:59
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: Zandra

Elli nu har jag bilder uppe från midsommar ... inte dem vackraste men men! (:

2008-06-23 @ 19:53:43
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: Mia

Va brun du är Frida!! Jättefint linne som passade bra till det bruna. Hoppas det är bra! KRAM

2008-06-25 @ 19:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0