Gårdagen

Gårdagen skulle ju inte bli nån sen kväll utan vi skulle ta det lungt som man brukar säga. Men det blev som vanligt inte så utan vi var ute hela kvällen och åkte hem strax innan stängning.

Vi började kvällen på Pacos med lite mat. Det blev nachos för min del.


Sen gick vi vidare till uteserveringen på Pasta baren..


..sen till Harrys. Laine tog kort när jag pratade.


Sen vidare till Björnstugan. Här står jag med Laine ute på gården och är helt glansig i ansiktet efter att ha dansat och svettats inne pa det stekheta dansgolvet.

Idag är det faktist moln ute! Det är första gången sen jag kom till Sverige. Men det är ganska skönt för det har varit så otroligt varmt dom andra dagarna att det har varit svårt att sova. I morse när jag vakna var det för en gångs skull inte som en bastu i rummet.

Kommentarer
Postat av: The Laine

Skötte dig bra igår Elinor, bra kämpainsats på alla ställen helt enkelt! Upprepning ikväll!

2008-06-07 @ 13:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0