Give peas(!) a chance.

Igar efter jobbet akte jag och Florian in till stan for att mota upp hans kompis Benjamin som ar pa besok. Vi hamnade pa Lillywhites (Chav central) av alla stallen dar de hade jatterea, vilket jag har en kansla av att de alltid har?! Jag kopte iallafall ett par nya fina roda Umbro fotbollsshorts for £2.50. Bargain.

Sen strosade vi runt lite har och dar och visade Benjamin Soho, Piccadilly, China Town och Carnaby Street. Sen blev vi alla akut hungriga sa Florian tog oss till ett stalle som ar som en drom for mig, ett Hummus stalle som heter Hummus Bros. Dra mig baklanges vad gott det var. Allt vi at var verkligen jattegott sa dit ska jag bege mig snart igen. Jag at en Grilled vegetable salad med Feta och till det tog jag Hummus med Chick Peas, agg och brown Pitta. Till det var det nan form av Chili-sas som passade jattebra till alltihop. Alla bestallde olika sa vi smakade av varandra, och som sagt, det var jattegott och inte alls dyrt. Vi betalade £30 for mat och dryck for oss tre. Jag brukar inte banga efterratt men jag orkade verkligen inte. Men servitoren tyckte synd om mig av nan anledning sa jag fick en gratis... Malabi, lite som pannacotta, med date-honey. Vi slukade den pa mindre an 30 sekunder kan jag lova! Sen holl jag pa att somna vid bordet sa vi akte hem.

Ikvall var det tankt att jag skulle ut med Johanna for att fira Sveriges Nationaldag (HURRA!!) men Johanna hade magkatarr sa vi far se hur det blir. Jag skulle garna ha en early night...

Kram Frida x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0