Hej

Segt var det har. Jag har inte skrivit nat i bloggen idag utan har overlamnat det at Frida att skota. Det hander helt enkelt inte sa mycket just nu. Igar var det ganska jobbigt pa jobbet. Ingen bra dag alls. Alla var pa lite daligt humor och sa vidare. Men idag kanns det battre, bade jag och Frida kanner oss pa battre humor idag har vi konstaterat. Kanske for att det ar Torsdag och det borjar narma sig helgen?
Jag och Frida planerar att partaja i helgen! Det var verkligen langesen. Det har helt enkelt inte blivit av for att vi inte vet vart vi ska ga ut. Vi har for langesen trottnat pa vara gamla hak. Men nu har vi fatt en massa bra tips pa nya stallen som vi ska prova pa lordag. Kul!

Nu ar det snart dags for lurre och jag har med mig nyttig matlada med broccoli och bonblandning som Neal har fixat!

Kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0