I'm back

Nu ar jag tillbaka i London och pa jobbet. Jag har precis kommit in sa det blir bara en halv dag for mig idag:)

Neal kom och hamta mig pa flygplatsen igar. Gud vad skont det var att bli hamtad och slippa koa for att aka med en buss med hundra andra for att sen ga hem fran bussen och slapa alla vaskor sjalv mitt i natten. Neal tycket nog inte att det var lika roligt for han skulle upp tidigt och aka till jobbet idag.

Idag ar det stekhet i London! Nar jag akte till Sverige forra veckan var det kallt och regnigt. Jag blev glatt overaskad nar jag vakande i morse. Sa nu kan jag anvanda mina nyinkopa sommar klader i London ocksa.

E x


Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar redan efter dig.

Kram mamma

2008-06-09 @ 19:56:45
Postat av: Elinor

Saknar dig med mamma:)

2008-06-09 @ 23:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0