Jag hinner inte

Mina naglar ser for taskiga ut just nu. Jag har avskavt nagel lack som borde tas bort snarast! Jag skulle dessutom behova farga haret snart. Men nar ska tiden racka till? Jag sitter och slosar bort 10 timmar av min dag inne pa det har kontoret varje dag! Det tar mig ca. 30 min att ga hit och sen 30 min tillbaka, sa en timma fram och tillbaka till jobbet. Jag behover ungefar en timma pa mig pa morgonen innan jag gar till jobbet. Det ar alltsa 12 timmar om dagen samma sak varje dag. Gah! Idag ska jag dessutom ga till gymet efter jobbet sa da gar ytterligare en timma bort pa det. Sen har jag max 2 timmar pa mig hemma att laga mat, ata och varva ner.  

Tiden racker inte till!

E x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0