Klippning

Nu pa formiddagen har jag fixat lite har hemma och varit till Victoria och handlat lite. Jag har aven klippt mig idag och det blev jatte kort! Fast haret ser mycket tjockare och fraschare ut sa det ar bra. Kanske visar en bild senare:) Jag vet inte ens om jag vill ha langt eller kort har eller om jag vill ha lang eller kort lugg. Det ar sa svart. Jag tycker inte att jag passar i nanting. Jag behover har radgivning! Fast det gar nog inte att gora sa mycket med mitt har.

Jag var tvungen att vanta en stund innan jag fick klippa mig sa jag gick och satte mig pa Caffe Nero och drack den har:


En ice caramelatte! Den ar sa onyttig men den var ocksa riktigt god!

E x





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0