Laddad!

Jag ar laddad som faaaan infor Sondagens aventyr pa Thorpe Park. Jag och Elinor ska ut pa Lordag sa vi maste dricka med matta, annars kan det bli jobbigt att aka rides dagen efter...urk...

De har en del rides som verkar balla. Har kommer nagra:

Stealth
Stealth. I like the look of it!

slammer
Slammer. Fy farao!

Nemesis
Nemesis Inferno. Krakvarning!

Ojojoj, I can't wait!! Jag alskar sant har! Fast samtidigt ar jag livradd, ja, ni fattar nog.

Kram Frida x

Update: Balla? Nar sa jag sist ordet ball? 1989?

Kommentarer
Postat av: Elinor

Wooo....excited!

2008-06-13 @ 13:55:54
Postat av: patrik

men hjalp.... dom dar kommer jag aldrig att vaga aka!! :-S

2008-06-13 @ 20:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0