Lill-Lordag.

Kallas inte Onsdag for lill-lordag? Hur som, idag har vi en viktig match. Kvartsfinal i Foster's Champions League. A must win for oss. Jag laddar med kaffe, kaffe och annu mer kaffe. Tror jag ar lite nervos....

Forlorarna i respektive grupp ska mota varandra ocksa, sen ska alla ga till puben och kolla pa fotboll. Jag skulle behova packa upp eftersom det inte blev nat av igar, men har bestamt att imorgon kvall blir min packa upp, tvatta, stada, mala naglarna, farga haret, farga ogonbrynen - kvall.

Igar traffade jag Florian och en kompis till honom pa ett (tva) glas vin. Det var sa skont att fa traffa honom igen! Jag hade saknat honom! Det var en skon kansla!

Idag har jag pa mig en ny t-shirt klanning fran Monki. Den ar sa fin i orange och rosa. Dessutom ar det lite varmare ute sa man kan faktiskt vara lite somrig...det ar nastan sa att solen tittar fram! Finns det hopp...?

I ovrigt...jag ar jakligt trott pa jobbet kan jag saga. Man kanske ska ta sig i kragen....

Kram Frida x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0