Mamma och Pappa

I Lordags fick jag MMS fran mamma och pappa. De ar knappast teknikens under sa det hade nog tagit dom halva dagen att skicka dessa bilder. Men glad blev jag!

De laddade infor Sveriges match mot Spanien, som vi tyvarr forlorade, trots detta support!


Mamma.


Pappa. Han ser lite efterbliven ut men jag tror att han ater nagot. Det gor han ganska ofta. Det var overflodig information for bilden talar val sitt eget sprak...haha.



Jag laddade pa mitt eget satt! Jag har precis kommit hem fran parken dar jag spelade fotboll, darfor ser jag ut som en lattjolajban clown...

Nu laddar vi for imorgon istallet. Mycket viktig match!

Idag ska mamma opereras. Mamma, jag tanker pa dig!

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0