Mat.

Nu sahar med en timma kvar tills lunch blir det oftast mycket matsnack och letandes av recept pa natet. Jag forsoker dampa knorrandet i magen med hjalp av kaffe, men det hjalper foga.
Ikvall hade ju jag planerat att vi skulle ga pa Wagamamas och ata middag, men jag hade glomt att saga det till Florian...hoppsan. Ar jag lite ego mahanda? Nu ar planen iallafall att vi ska laga lasagne och kolla pa fotboll. Han far nog laga for jag gillar inte att laga mat, jag har inget talamod och ar helt enkelt kass pa det. Jag kan hjalpa till att hacka gronsaker och steka lok och annat nodvandigt....men garna inte laga. Tyvarr maste jag saga, for jag alskar ju att ata slutprodukten!




Imorgon ska jag sova laaaange, sen blir det lite fotbollsslir i parken innan det ar dags for forberedelserna infor Sveriges match i EM och utgang med Elinor. Vi ska dricka fattigmans champagne (sparkling wine) och ata snacks. Vad vet jag inte an, men garna nagot gott och nyttigt. Mums.

Som sagt, mycket matsnack sahar innan lunch...

Kram Frida x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0