Matchen.

Jaklars vad harligt att vi vann matchen, men vilket somnpiller forsta halvlek var...jag traffade min kompis Ben fran universitetet och vi gick till puben och sag Sverige vinna.

Igar hade jag halvdag och slutade 13.30. Precis da kom solen fram och det blev stekhett. Jag promenerade till Fulham dar jag kopte lite mat, sen hem for att ata. Jag at en  supergod sallad med rakor, avokado och parmesan. Sen satte jag mig pa mitt favvocafe Tinto's och drack islatte och laste svenska Bild som Elinor hade med sig hemifran.

Jag svettades av att bara sitta sa jag gick hem, drog pa mig traningsklader och powerwalkade langs Putney och Hammersmith. Det tog ungefar en timma och 20 minuter. Sen lade jag mig i parken och somnade pa en gang....inte sa smart kanske.

Hoppas ni alla far en bra dag.

Frida x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0