Mineraler.

Elinor har ju tjatat om Mineral make-up sa jag tankte att jag kanske skulle prova. Dessvarre har jag inte rad att kopa de dyrare grejerna da jag redan spenderat min bonus, sa jag slog till pa ett IsaDora Mineral Foundation Powder, som faktiskt star att det ska innehalla 100% mineraler till skillnad fran manga andra marken som innehaller annat tjafs ocksa enligt min van Cecilia som pluggar till hudterapeut.

Jag har visserligen bara anvant det i tva dagar men jag ar jattenojd med resultatet. Man far en fin lyster och det ser jamnt och fint ut. Sen efter en promenad till jobbet ar jag visserligen blanksvettig i pannan, men det ar fint en stund....




Man ska visst aven ha en speciell borste till detta, men den kostade mer an pudret sa den far vanta.

Jag kopte mitt pa Kicks som har erbjudande pa det nu, 119 pistoler istallet for 145. Hyvens pris.

Nar jag blir rik ska jag kopa i.d make up istallet....

Kram Frida x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0