Nar katten ar borta...

Nasta vecka ar chefen pa semester i fyra dagar. Sjalvklart ska man vara lite busig sa jag kom pa den briljanta iden att vi alla tar en "half day". Alla far alltsa valja valfri morgon eller eftermiddag da de fa vara lediga. Jag tog Tisdag morgon ledigt sa jag kan sova lite langre, ga till banken och lamna in skor till skomakaren. Sen spelar Sverige sin forsta EM-match pa kvallen sa det kommer att bli en bra dag. Fast jag kom just pa att Florian spelar sin kvartsfinal da och han sa igar att kunde inte jag se Sveriges nasta match istallet och komma och titta pa honom..? Ehrm...NO! (skratt) (Elinor, du fattar skamtet inom parentes va?)

Frida x

(Elinor, jag signade upp dig pa Mandag morgon off. Du ville val komma in senare? Da kan du ju anda skriva upp dom timmarna och fa betalt for dom. Let me know.)

Kommentarer
Postat av: Elionr

Ah vad bra! Vilken tid? 12?

2008-06-05 @ 19:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0