Party

Åh idag är jag seeeg. Känner mig bakis efter gårdagen. Jag gick ut med Zandra och hennes kompisar och jag hade jätte kul. Vi dansa en massa.


Jag fick låna kläder och skor av moster att gå ut i:) Jag hade inte med mig så mycket till Sverige eftersom jag tänkte handla lite här. Man får ju bara ha 15kg på Ryanair. Men jag hann inte shoppa nåt innan vi skulle gå ut så jag hade inga kläder att ha. Tur att min moster har så fina kläder då!


Hemma hos Zandra.

Nu ska jag göra mig i ordning och dra till stan och sen hem till pappa. Jag skulle helst ligga vid nån strand och njuta när det är så fint väder men jag måste köpa nåt att ha på mig på Zandras student på torsdag.

E x

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad lika ni är. :)

2008-06-02 @ 10:53:16
URL: http://alprosen.blogg.se/
Postat av: Neal

I wish i was in Sweden

2008-06-02 @ 19:58:29
Postat av: Frida

Du maste ringa mig omedelbart! Kram

2008-06-03 @ 10:06:21
Postat av: kuss!

åhh vilka puddingar vi är! haha... ja det var super kul! MEN hur gör vi i morgon? vi kan inte missa Björn Gustavsson... kommer du & möter mig? du kan ju ringa så att jag vet ! KRAAM

2008-06-03 @ 19:03:24
Postat av: Elli

Ja eller hur:) Okej jag ringer dig i morgon. x

2008-06-03 @ 21:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0