Semi-final.

Igar var jag mer dod an levande och pa ett valdigt daligt humor, sa jag skrev inga inlagg tyvarr...
Idag kanns det battre efter mycket somn och en smarrig kaffe som Elinor skriver om ovan.

Igar motte jag upp Johanna efter jobbet for att ga var fina langpromenad runt Hammersmith. Jag ska komma ihag att ta kort nasta gang. Man gar langs Themsen hela vagen pa en grusvag och det ar trad och gronska lang med nastan hela promenaden. Pa himlen hangde tunga morka moln som hotade att gora oss dyblota nar som helst, men vi klarade oss undan allt regn och fick ganska soligt och fint vader istallet.

Ikvall ar det semi-final dags for oss, jag ar ganska laddad. Florian spelar i det andra laget sa det kan latt bli inbordes krig... Det ar ok, sa lange jag vinner!

Jag hoppas att ni haller tummarna!

Kram Frida x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0