Slacker receptionisten

Jaha da fick man nat att blogga om ocksa. Det hander ju inte sa mycket har pa jobbet utan dagarna ser oftast likadana ut. Inte sa mycket att skriva om direkt. Men idag ar det ett filmteam har och filmar. Spannande! Jag sitter just nu i huvudbyggnaden medans chefen ar pa lunch. Under tiden har filmteamet sprungit omkring har och filmat ett par gubbar nar dom gar upp och ner i trappan flera ganger. Dom gar upp och ner och pratar med varandra och forsoker se oberorda ut latsas ha en diskussion med varandra. Sen ser man sakert mig i bakrunden hangandes framfor datorn med en slokande rygg. Jag sitter som en sopsack framfor datorn jamt! Nar jag upptackte att dom filmade ratade jag pa ryggen. Men det var sakert forsent. Slacker receptionisten tanker dom sakert nar dom ser mig. Hehe..
Tydligen fimar dom for franska Discovery channel sa formodligen kommer jag aldrig att se det i alla fall.

E x

Kommentarer
Postat av: zandra

weey ;D mamma bakar/lagar och jag är en skitunge som får allt serverat på ett silverfat! haha ... ne men jag har det väl bra! den var såå good! :)

2008-06-18 @ 18:13:58
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: zandra

Jaa det är klart jag kan baka en kaka till dig :) jag är bäst på bakning! vi får väl skapa våra egna prinsess cupcakes och bli rika på det!



ne, jag har uppsatt hår ;) ska du kolla på matchen ikväll? heja sweden! Tarzan-elli

2008-06-18 @ 19:18:59
URL: http://intofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0