Slö och slapp!

Vilken dag! Värmebölja i Sverige och jag är säker på att både jag och Elinor är oerhört glada att vi lyckades pricka in denna helg att vara hemma! Bättre kan det inte bli!! 30 grader för tusan!

Här på Täppan sov vi länge, sen har vi solat och slappat hela långa dagen. Life is good.
Framåt eftermiddagen åkte vi till sjön för att bada, det var bara att kasta sig i från klippan, ingen återvändo...men skönt var det!  Sen köpte vi glass och jag försökte locka på korna i hagen bredvid huset men de var totalt ointresserade av mig. Oförskämt! :-)



Sen har vi grillat och skjutit luftgevär och kolsyrepistol. Så coolt. Jag fick snits på det till slut och prickade in nån tia.



Alla verkar vara på resande fot nu. Elinor och jag i Sverige, Johanna åkte tillbaks till London idag, Mamma och Pappa på Kanarieöarna och Florian är i Tyskland. Där har de också värmebölja så jag hoppas att blekfisen har fått lite färg. Jag har iallafall lyckats bättra på brännan lite. Härligt.

Jag hade fått en bra bonus så imorgon ska jag storshoppa! Jag längtar!! Tänkte vara i stan när affärerna öppnar och sen bara strosa hela dagen tills jag flyger hem sent på kvällen.

Kram Frida.

Kommentarer
Postat av: Elinor

Tuffingen:)

2008-06-02 @ 10:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0